Piagam Pelanggan | PUTRA SCIENCE PARK
» MENGENAI KAMI » PELANGGAN » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

PSP tertakluk kepada piagam pelanggan yang telah dimuktamatkan di bawah pensijilan Sistem Pengurusan Kualiti MS ISO 9001:2008 sejak tahun 2008 sehingga kini di bawah MS ISO 9001:2015. Di bawah skop pengurusan penyelidikan dan inovasi, PSP beriltizam memenuhi piagam pelanggan yang telah ditetapkan seperti mana berikut.


Kami warga Pejabat TNCPI (PSP & RMC), Universiti Putra Malaysia, dengan penuh tekad berikrar untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti dan cekap untuk memenuhi keperluan pelanggan:

1. Memaklumkan keputusan permohonan geran dalam masa lima (5) hari bekerja daripada tarikh penerimaan surat daripada penaja.
- RMC

2. Mengeluarkan surat tawaran geran dalam tempoh 2 hari bekerja selepas keputusan permohonan diterima. - RMC

3. Memaklumkan keputusan permohonan untuk menghadiri seminar/ persidangan/ bengkel/ lawatan ke luar Negara (SBKL) dalam tempoh dua (2) bulan selepas permohonan yang lengkap diterima. - RMC

4. Mengeluarkan Surat Perakuan Permohonan Perlindungan Harta Intelek dalam masa lima (5) hari bekerja daripada tarikh penilaian oleh Jawatankuasa Penilai Harta Intelek (JPHI). - PSP

5. Memaklumkan keputusan permohonan untuk menyertai pameran pertandingan penyelidikan dalam tempoh 21 hari bekerja daripada tarikh tutup permohonan. - PSP

6. Memberikan maklum balas penilaian laporan penyelidikan dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas penilaian dilaksanakan.-  RMC
 


 

Kemaskini:: 14/09/2017

PERKONGSIAN MEDIA

PUTRA SCIENCE PARK
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-97691254
03-89464121
B1566741177